úterý 25. října 2011

Vítejte!

Stránek, které se věnují pouze pro-choice tématice, je hodně. Avšak ne v českém jazyce. A tak vznikl tento blog, aby byly téměř všechny relevantní informace dostupné i pro lidi, kteří příliš neovládají cizí jazyky. A hlavně jako protiklad několika českých pro-life webů, kde se to jen hemží polopravdama a lží.
Musím také podotknout, že se spíš specializuju na Evropu- díky diplomce pak zvlášť na Irsko a Polsko, takže informace z těchto dvou zemí tu budu převládat. Po sepsání diplomky tady taky budou moje závěry, ale to ještě uplyne v Rýnu spousta vody (možná dřív opět zamrzne:) ). 
Pod každým článkem je také možnost diskutovat, ale jelikož jsem značně netolerantní k lidské blbosti, nedělá mi žádný problém příspěvky blbů mazat. Takže pokud bude něčí příspěvek smazán, neni to proto, že by se mi daná rádoby informace nehodila "do krámu", ale jen proto, že je to debil a s takovejma tu nemínim ztrácet čas, na to mám jedno nejmenované fórum na lide.cz .

Žádné komentáře:

Okomentovat